milla persson

GÅR I INREDNINGSDRÖMMAR

Kategori: Allmänt

Det går nog inte en dag utan att jag tänker på att flytta hemifrån, eller bara att få göra om något (typ riva ner mina groteska tapeter). Jacob och jag har pratat om det ett bra tag nu, alltså flytta ihop. För ett år sedan då hade vi bestämt oss, och jag skulle flytta dit på jullovet. Idag bor jag fortfarande hos mamma och så händer ingenting i villan. Tror inte Jacob är redo, eller så vill han bara inte. För det går segare än när pappa ska slutföra ett projekt. Tråkigt, men sånt är livet. 
    Kommer ihåg att när jag var yngre så sa jag att jag skulle flytta hemifrån lika snabbt som min storebror (dagen efter studenten). Men här sitter jag. Kommer förmodligen sitta här ett bra tag till. Mamma happy = Milla happy. 

Ni får en liten titt ifrån min favoritbloggares/instagrammares garderob/sovrum: sarastenberg.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: