milla persson

ALLA HJÄRTANS DAG...

Kategori: Allmänt

Ser hur många som helst som skriver "Alla hjärtans dag är överskattat","Visa att du älskar dina nära jämt istället för bara på den dagen" osv. Som singel hatade jag dagen. Kände mig bara mer och mer som en som skulle dö singel. Men nu när jag har pojkvän, känns det helt fantastiskt! Kanske för att jag älskar att göra saker. Jag älskar när saker händer, och framför allt så älskar jag att ge kärlek. 

En dag då jag kan få vara löjligt, överdrivet kär och romantisk och ge min pojkvän något fint. Visa att jag verkligen uppskattar honom. En av de bättre dagarna på året, om ni frågar mig! 


Kollade igenom mina mobilbilder och hitta en dösnygg bild på Jacob. Alltså håret var dösnyggt (han med så klart, men håret jag vill komma till nu). Perfekt. Där gick det att dra igenom fingrarna i hans hår, UTAN att fastna. Hallelujah!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: