milla persson

GÅRDAGEN OCH FUNDERINGAR

Kategori: Inspiration

Gårkvällen var hur underbar som helst! Jag och Jossi lyckas alltid göra kanonkvällar. Började med att vi drog till mingel & bar. Där fick vi först gratis inträde (skulle tydligen ha kostat 100 kronor). Sen när vi beställde en drink så sprang killen i entren upp och börja säga "vänta vänta, ni ska få shotar också". Haha klart man tar en gratisshot liksom... Det bästa var nog att det var dansbandskväll där. Många minnen från ön kom man att tänka på då, kan jag säga! Sen drog vi till heartan och dansade med alla möjliga människor. Var riktigt kul! 

Nu sitter jag och funderar på vad vi ska ha på våran tavelvägg över sängen sen. Både Jacob och jag är fascinerande över tigrar. Så fina och mäktiga! Så jag tror en av alla tavlor kommer få innehålla den här bilden.

bild från google.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: