milla persson

STORA SAKNADER

Kategori: Milla

Åh sitter och kollar igenom massa gamla bilder från min gammelgammel blogg. Saknar så mycket. Saknar Sandra, saknar fotbollen, saknar att ha ett liv. Fotbollen var mitt liv. Nu är Jacob mitt liv i stort sätt. Inte riktigt så jag vill ha det. Måste försöka komma över min rädsla att bli skadad igen. Det är okej att bli skadad igen. Det är dags att bli lite kaxig och modigare helt enkelt. Gör det ont, så gör det bara ont i några sekunder. Jag måste övertala mig själv. Skulle behöva en sträng coach. 

Men jag saknar också Sandra. Kunde inte hålla tårarna inne idag när jag läste mina gamla texter till henne, och såg bilder på henne. Kommer ihåg en gång. Wick och jag satt och tryckte ner godisar i hennes jord, i hopp om att hon skulle få dem haha... 
 

Hittade emobild på gammelgammelbloggen. Tänkte att den passade bra nu, och så gillade jag håret.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: