milla persson

FÖNSTERINSPIRATION

Kategori: Inspiration

Gud vad har hänt? Loggar in och har 15 nya kommentarer. Jag brukar räkna med ca 1 i månaden haha. Något lurt, men bara fina kommentarer. Sånt gillar jag! 

Idag så har alla treor kollat på teater "En trollkarls bekännelser". Var lite skeptisk, men fan så bra han var! Rekommenderar starkt. Kom på sig själv att man satt och gapa. Helt mindfuckad! Älskar "trolleri". Sen hade jag inget för mig så åkte till Chilli för att ströva omkring. Hittade inget, så åkte hem och nu läser jag bloggar. Lite av en favoritsyssla. Tips på bloggar?


För övrigt så älskar jag inredningsbloggar. Trendeser riktigt bra, bilden ovan är därifrån. Vart kan jag få tag på växten/kvistarna?! Älskar!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är med på sidan på blogg.se när man har loggat ut, de typ tipsar om dig:)

    Svar: Haha jahaja, där ser man! :)
    Camilla Persson

    2013-01-31 | 19:28:19
  • K säger:

    Vad skoj att besöka

    2013-02-01 | 14:35:43
    Bloggadress: http://kaffehornan.se/

Kommentera inlägget här: