milla persson

INSTAGRAM

Kategori: PHOTOS


millapersson@instagram
 
Jag försökte tidigare att blogga från mobilen, men det vill inte gå ibland.. Tänkte försöka blogga mer privat och inte så personligt hela tiden. Blir mycket "jag vill ha" och inspiration. Så gör ett försök nu. Gick upp halv åtta. Jacob åt frukost med mig då, helt otroligt! Då blev jag glad. Öppnade butiken med Pernilla och dagen flöt på. Efter jobbet gick jag till gymmet. Körde på ett tag. Slog i huvudet i skivstången, vilket resulterade i yrsel... Så min dag slutade i sängen. Med alvedon och gossip girl. Precis kollat klart på världens bästa Grey's anatomy. 

Nu ska jag ringa Jacob och säga godnatt. Försöker bestämma mig om jag ska läsa boken eller om jag ska kolla gossip girl innan jag somnar? Hmm... i-landsproblem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: