milla persson

MINIMOJ, MIN GULDKLIMP

Kategori: Allmänt

 
Minimoj har fått nå fel. Han mår inte bra, och vi vet inte vad vi kan göra. Han äter inte, sover inte, går inte på toa... Allt detta började idag? Jag vet inte riktigt, eftersom jag inte var hemma igår. Han sprang iaf in i väggen hos Wick tre gånger i söndags. Antagligen var han rädd för att det var så mycket folk där. Men å andra sidan så är jag ju ingen motsvarighet till Cesar Milano... Tror det kan vara hjärnskakning. Men vad kan vi göra åt det?


Så.Jävla.Orolig. Om han dör (tror jag dock inte, men tänk OM), vet jag inte vad jag gör. Det får bara inte hända. Aldrig någonsin. 

Hur kan man känna så för en katt tänker ni. Men Minimoj är ingen vanlig katt. Det vet nog de flesta om. Han är inavel (vilket gör att han inte växer, hur bra är inte det?! assött), skelögd, kan inte tvätta sig själv, låter som ett lamm när han jamar, älskar att bli buren som en bebis på höften och hänga över axeln m.m. Han är ett lyckopiller på fyra ben som ger en så mycket kärlek. Hoppar upp och väcker en med att stångas i huvudet sådär mysigt. Ja vad mer kan jag säga? Han är perfekt, på sitt vis.

Kommentarer

  • felicia säger:

    omg katter e livet<3333

    Svar: haha ja, de är ju så underbara!!
    Camilla Persson

    2013-03-06 | 11:36:58

Kommentera inlägget här: