milla persson

SURPRISE, SURPRISE SIS!

Kategori: Allmänt


I tisdags fick jag en snilleblixt.Jag ville ge min lillasyster en sminkhörna i födelsedagspresent. Snabba ryck, och dagen efter hade jag både spegeln och bordet hemma. Idag efter hon dragit till skolan. Städade jag hennes rum. Skruva ihop bordet och packa upp spegelen. Bytte ut lite kläder på klädhästen för lite mer vår- och sommarkänslor. Vek alla kläder i hennes byrå och satte upp ett kollage på hennes vägg. Spegeln ska sättas upp imorgon. Hade ingen väggborr hemma, så pappa svänger förbi imorgon. Sen saknas även den optimala lampan för ett sminkbord. Ni vet den med glödlampor från ikea som heter MUSIK. 

Detta gjorde mig bara 288 kronor fattigare, och hennes rum ser nästan helt nytt ut! Så om man vill lägga ner lite mer pengar så kan man ju absolut få snyggare. Men jag ville inte kosta på mig alldeles för mycket till henne hehe. 

Bord VIKA AMON och spegel KOLJA - ikea | sminkställ i akryl - Muji, Åhlens | I paketet fanns denna akrylbox från Jysk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: