milla persson

HELLO YOU, GIRLS

Kategori: VILL HA

Igår var jag i Stockholm, till Scorett, för att köpa mina november-vip-skor (kan vi kalla det). Så när jag ska betata fick jag reda på att jag inte fick vip-rabatten på de skorna. Det skulle ju vara himla tråkigt att inte utnyttja vip-rabatten som är på 50%... Så jag börjar snegla åt dessa.

   Dessa skor har jag kollat på lääänge nu. Redan i somras, men jag kände inte att de var värda 1300 kronor. Men jag anser inte att skor ska kosta mer än 1000 kr hehe... Så blir huvudet efter man jobbat i skobutik några år. Det är fel - För ett par skinnskor som du tar hand om kan hålla så himla länge! Det är verkligen investeringar.


650 kronor för dessa är ju ingenting liksom.. Så ska försöka övertala mamma att inte skälla för mycket på lilla smarta, duktiga, ambitiösa, bästa-dotter-i-världen mig!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: