milla persson

NYÅR

Kategori: VILL HA

De senaste tre åren har jag varit nykter på nyår. Jag har haft dricka, jag har druckit - men blev aldrig full, hade helt enkelt inte så kul som jag ville. Förra året var det bara jag och Jacob, vilket var supermysigt och roligt! Men i år vill jag bli full och vara med flera stycken. Helst mina närmaste vänner, men vill pussa Jacob vid tolvslaget också. Inte så många som vill ha nyårfest heller. Jag vet hur det är, I can't blame them!

Ska försöka komma på något bra nu, och börjar planera. Funderar i vilket fall på att kanske satsa lite på klänningen och köra på någon av dessa. Riktigt snygga!! Då ska Jacob naturligtvis matcha med fluga, det har jag redan bestämt. Så jag ska bara försöka bestämma färg hihi. Men ska spana i Rebecca Simonssons kollektion för Nelly också. Men antaligen hamnar väl de klänningarna på runt 800 kronor och är slutsålda samma dag..

Klänningarna finns hos bubbleroom, och går loss för 499 riksdaler.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: