milla persson

TYST BLOGG

Kategori: Allmänt

Det är inte så livat på den här bloggen inte... Men mitt liv är inte så intressant, tyvärr. Jag jobbar, pysslar om min familj och tar hand om mig själv nuförtiden. Jag har inget behov av att sitta framför datan och skriva av mig, känner jag. Förutom nu, medan jag väntar på att köksgolvet ska torka, så jag kan hänga tvätten. Ja ni hör, jag har blivit en riktig hemmafru när jag är ledig.

Men för övrigt så firade Jacob och jag 1,5 år tillsammans på hans 25e födelsedag. Man märker verkligen att förhållandet går i vågor. Nu har vi en sån där period då vi är superkära igen! Sen lugnar det ner sig lite, och sen kommer en sån där smekmånad igen. Rätt härligt! Fast jag kan bara prata för mig själv, vet ju inte alls hur Jacob upplever det hela. Så känner jag i vilket fall! Men snart kommer sommaren igen, och jag kan väl säga att det var den värsta perioden förra året. Herre min Jesus, vad hjärtat fick jobba då alltså! Hoppas på en lugnare sommar i år. Utan alla fyllebråk, och dumma missförstånd.

Men längtar nå fruktansvärt till sommaren ändå. Jag fyller 20 år, Summerburst, Rhodos med Jacob & hans familj, alla danskvällar på Ön och några barbenta utgångar (med klackar ÄNTLIGEN!!).

Nu ska jag fortsätta med mina sysslor. Jag har fått ur mig lite luft här iaf. Ha det gött!

 

Kommentarer

  • Feliciauuu säger:

    kärlek till dej millsi<3

    Svar: MASSA kärlek till dig, fillihjärtis!
    Camilla Persson

    2014-02-17 | 14:06:43

Kommentera inlägget här: