milla persson

STUDENTSKIVA & STUDENTFEST

Kategori: Allmänt

Vår studentskiva var sååå lyckad! Kunde inte ha varit bättre. Vi var först hos Lovisa hela klassen och delade ut "klassens". Tydligen delar jag med mig av mitt sexliv till mina kära klasskamrater.

Min motivering var:
Med ditt blonda svall,
Fick du din man på fall.
Du gärna delar med vad som händer bakom stängd dörr
Ojoj det här har vi hört förr.
Du glad och ambitiös vara,
Du verkar nästan allt klara.
På din blogg vi kan läsa,
Om hur ofta du ska bäza.
Du är klassens sexguru,
Milla snart är du kanske Jacobs fru!

Igår var vi på Skarholmen och firade att det var fem dagar till studenten. Mitt i all fylla "tappade" jag bort min mobil. Min kväll var då förstörd, tills vi sedan hittade den i Thisens kuvertväska. Jag blev mer än glad då och det firade vi med ännu en till vodka redbull. Kom hem runt halv fem och jag kan verkligen inte sova mer nu, haha!

Känns så sjukt sorgligt att vi snart efter tre år skiljs åt. Kan inte fatta att tiden gått så jävla fort!! På onsdag då jävlar ska vi ha den bästa dagen i våra liv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: