milla persson

GIVE ME SOM STUFF

Kategori: VILL HA


Black board - Ellos | Filt - H&M | Kuddar - Village | Ljus, vas & medicinlåda - Mio | Lampa, hylla & tidnigsställ - IKEA | Bord - Chilli

Jag vill bara köpa en massa. Jag vill flytta ihop med Jacob i hans hus och inreda. Men så blir det nog inte ändå... Men man kan ju drömma lite. Bordet är jag så sjukt förälskad i! Ser ganska B ut på hemsidan. Men såg en bloggare ha det hemma och det var verkligen mycket snyggare där! Sen är det bara massa onödigt jag vill ha. Dock behöver jag en lampa (min ruttna från Rusta är så sjukt ostadig..) och tidningställ. En medicinlåda skulle också vara bra. Jag har upptäckt att mitt rum är ett stort enda apotek. Man hittar piller lite överallt haha! Så imorgon funderar jag på storstädning av rummet. Får se, får se...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: