milla persson

TUSEN TRÅDGÅRDAR I TRÖDJE

Kategori: Inspiration


Äntligen ett blogginlägg, eller hur? Jag kommer uppdatera endast för min egen skull i fortsättningen. Så jag kan gå tillbaka för att kolla på alla mina bilder genom åren. Igår var vi i vilket fall hos min farbror och hans kreativa sambo Carina. Carina hade anmält sig till något som heter "Tusen trädgårdar", vilket innebär att man får en dag då man visar upp sin trädgård. Folk kommer dit för att beundra trädgården, och för att få lite inspiration & tips.

Carina är ju så sjukt duktig! Hon brinner verkligen för det här, och det syns. Min farbror och hon har gjort så himla fint. Längtar till jag flyttar till ett hus och de kan hjälpa till att styra upp min trädgård, haha!

Hon har dessutom startat ett eget företag, som säljer b.la. pallkragar och bågar till trädgården. Nedan på bilderna ser ni några av hennes produkter! För mer info: www.cawiab.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: