milla persson

GÅRDAGEN

Kategori: Allmänt


Jag kan aldrig sova länge dagen efter ett alkoholintag. Så kan lika gärna berätta om gårdagen. Började dricka vid fyra-tiden, sen drog Sofie, jag & Jossi in till Gävle runt sju-tiden för att käka på Church Street och föra ännu mer. Timmes väntan där, så vi pallrade oss vidare. Gick till Helt enkelt, lika lång kö där. Så fick bli Buddy´s. Funkade det med. Jag var full, så vad som helst gick bra typ. Sen skulle vi till mingel & bar och dricka rosa pantern. Det var någon kväll där så det kostade 150 spänn bara för att gå in där. Aldrig. Så vi förade på handikapptoaletten på Mcdonalds. Skäms på oss

Kvällen slutade iaf på älskade heartan och jag hade riktigt kul! Träffade mycket folk och var lagomt rund under fötterna. Nu vill jag bara pussas och mysa med Jacob. Men han ska sova länge till... Får bli några avsnitt gossip.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: