milla persson

DU OCH JAG, SYSTER - DU OCH JAG

Kategori: Allmänt

 

Så trött på falska människor. När jag ser och hör folk såras så skär det i hjärtat på mig. Speciellt när det är folk som står mig nära. Att se en nära till mig gråta, får mig att gråta. Värsta som finns... Och när folk (läs tjejer) gör såhär mot min rara underbara fina lillasyster, så brinner det inom mig. Jag blir så arg, så ledsen. Ta åt er, varenda en. Tänk på vad ni gör och säger. Jag menar inte att jag är bättre än någon annan. Sånt här får mig också att tänka över mina egna handlingar.  

Jag älskar dig. Du och jag, mot världen. 

Kommentarer

  • syster säger:

    åh jaaa <3
    älskar dig med världens bästa

    Svar: Älskar dig!
    Camilla Persson

    2013-02-22 | 22:24:24
    Bloggadress: http://www.wiickpeersson.blogg.se
  • FElicia udenius säger:

    nemen fina ni <3

    2013-02-24 | 14:34:33

Kommentera inlägget här: