milla persson

EN DAG MED LÖSHÅRET

Kategori: Allmänt



Första gången jag gav mitt löshår en tvättning. Jag kan räkna på en hand hur många gånger jag använt håret, men det är kul. Kul att kunna variera. Ibland vill man ha dem där sista centimetrarna, eller bara fylla ut håret. Blir riktigt tjockt och fint. Men jag har inte klippt in löshåret, så jag kan endast använda håret i lockligt läge. Då syns inte den skarpa kanten lika bra. Men den funkar! Jag vill inte anpassa mitt riktigt hår efter ett löshår. Inte än. 

Men nu har håret fått silverschampoo, balsam och lite olja i håret. Har lagt ett blått filter på bilderna, så håret kanske ser mer rosa/lila ut än vad det är. Men håret känns mycket mjukare och ser lenare ut. Inte på bilderna då... I need a new camera!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: