milla persson

LAMPS - CAN'T GET ENOUGH!

Kategori: VILL HA

IKEA har riktigt snygga grejer och till bra priser. Jag älskar att gå och kolla på lampor. Vet inte varför, men tror att en av inredningslektionerna har satt spår i hjärnan. Där sa min lärare "minst 15 ljuskällor i varje rum", och sen dess tänker jag extremt mycket på lampor. Tänkte dela med mig av några av mina favoriter.


1. ARÖD 449:- snygg antik arbetslampa. Skulle passa finemang på skrivbordet. | 2. FORSÅ 249:- Kan tänkas bli sänglampor... | 3. HEKTAR 599:- riktigt snygg i verkligheten. Älskar designen! | 4. LJUSÅS YSBY 799:- | 5. LJUSÅS UVÅS 299:- bilden ger verkligen inte rättvisa. Finare i verkligheten! | 6. KULLA 699:- lite för glansig, skulle vilja ha en matt yta. Hade varit magnifico!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: