milla persson

BOOTS

Kategori: Inspiration

Älskar boots! Kan vara det bästa som finns. Dessutom tycker jag om modet nu. Det som är hett i höst inom "skovärlden" är svetsiga skor och tjock klack. Den tjocka klacken ligger mig varmt om hjärtat! Jag har inte än vågat mig på ett par spetsiga skor. Vet inte riktigt om jag passar i det. Men jag får väl prova att ströva runt i butiken. så får jag se hur det känns. Kanske är mycket snyggare på? I vilket fall så här är några av mina favoriter. Alla kommer ifrån Scorett, förutom den första kängan och andra stöveln. 

 

1. Nly shoes, 499:- | 2. Tiamo, 699:- | 3. Scorett 999:-4. K.Cobler 1300 :- | 5. Tiamo 699:- | 6.The Urban Project 1800:- | 7. The Urban Project, 1600:- | 8. Ellos, 1499:- | 9. Dr Martens, 1400:- 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: