milla persson

THIS IS THE END STATION

Kategori: Outfits

Linne - H&M trend | Shorts - Le'vis | Klackar - Scorett

Ser ut som att jag har hängpattar på bilderna när jag visar ryggen. Anledningen var den att jag drog ner min bandlösa bh, för att den inte skulle synas i ryggen. Jag trodde det såg bra ut då... haha, tur att jag inte jobbade sådär! Har lärt mig att man inte kan ha free bra på sig när man jobba eller när det är varmt ute. Därför. Sista bilden var också ganska oförberedd, men ser ju ut som jag langar posén ändå. Jaja, mer sådana här bilder kommer dyka upp i bloggen.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är ärligt den vackraste tjej jag någonsin sett och verkar så himla härlig, kan tänka mig att du får höra det ofta och hoppas du tar år dig, för det är så sant!

    Svar: Gud, jag vet inte vad jag ska svara... Helt mållös. Tack tack tack, så sjukt mycket!! Det värmer otroligt mycket. Finns det verkligen såhär snälla människor?! Haha! Du har gjort min dag, om inte mer. Återigen tack! :)
    Camilla Persson

    2013-07-23 | 17:22:27

Kommentera inlägget här: