milla persson

VECKORNA GÅR

Kategori: Allmänt

En sten har fallit från mitt bröst! Mitt hjärta har inte bultat högre än vad det gjorde för ett litet tag sedan. Svartsjuka är inte att leka med mina vänner!! Varför måste man vara det för? Tar bara på krafterna, och gör en ledsen. Jaja, veckorna rullar på. I helgen är det Båtfesten & Gudinge med pullorna och Tobbe & Martin. Nästa vecka är det dags för AW igen, SCORE! Älskar verkligen alla jag jobbar med. Vill alltid ha det såhär... Men bland allt festande och arbetande, så är det så jävla skönt att ha Jacob. Bara mysa, och slappna av. Nej, nu ska jag somna till desperate housewives. Är på slutet av säsong sju nu, så snart måste jag börja med en annan serie. Kanske blir grey's igen? Vi får se, vi får se...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: