milla persson

STUDENTPRESENTER

Kategori: Allmänt



Det är så kul att veta vad alla fick, så tänkte att jag kan visa här. Fick så himla bra och fina grejer. Allt var verkligen perfekt! Fick sex fina martiniglas i klarglas av Jacobs föräldrar och Fredrik & Josefine. Två gröna martiniglas av Marcella, Daniel & Maria. Av storebror fick jag ett sommarlovskort och fem hundra. Mamma och Hasse gav mig 1000 kronor i presentkort på IKEA och 200 kr utöver av Hasse. Pappa gav mig två tusen kronor och ett jättefint halsband. Blev väldigt glatt överraskad där, må jag säga! Min farbror och hans tjej gav mig 2000 kronor, som ska gå bland annat till min jeffrey campbells.

Min fina lillasyster gav mig ett presentkort på Make up store på 300 kronor. Perfekt! Älskade Jacob gav mig de fina tallrikarna, skålarna och de stora prickiga kuddarna. Mormor gav mig 1000 kronor och sen den bästa presenten av allt var ju faktiskt systemkameran. Canon eos 600D! Den fick jag av min generösa morbror, som även var jättesnäll och ställde upp och fotade med den hela min studentdag. Guld värt!
a
Alla presenter var verkligen perfekta! Blev så himla glad. Började gråta när jag läste alla fina saker de hade skrivit i korten också, känslosam som man är... Nu längtar jag tills jag fyller år. Då har jag iaf ett till paket att öppna hos Jacob hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: