milla persson

ACNE KILLERS

Kategori: Allmänt


Förra veckan kände jag för att göra en ansiktsmask. Hade bara läst och hört bra om Acne killers innan jag använde den, så jag körde på och tänkte att jag skulle få bort den lilla finnen jag hade. Istället vaknar jag upp dagen efter med kanske 15 nya finnar. Det är hemskt! Aldrig haft såhär dålig hy! Mår så dåligt. Vill inte visa mig ute typ. Så aldrig, aldrig, ALDRIG mer denna mask! Min lillasyster fick precis samma sak. Dum som jag var, så lyssnade jag inte på henne. Så jag uppmanar er alla andra att inte slänga ut pengar på dessa dåliga masker. Fy...

Om man kollar på dessa före- och efterbilder, så kan jag ju säga att det var tvärtom...

Kommentarer

  • Elina Pettersson säger:

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Har aldrig använd just denna, men har hört mycket bra om den.

    Anledningen till att man får finnar efter en ansiktsmask är för att man kan inte rensa HELA huden på en gång, man får liksom bort det övre lagret med smutts så det undre smuttset kan komma upp.
    Så det är ju skitbra med 15 finnar - grattis!
    Gör den 1-2 ggr/veckan så blir du ren som en nyfödd.

    2013-09-25 | 16:26:11
    Bloggadress: http://tavus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: