milla persson

KRÄFTSKIVA HOS FARBROR

Kategori: Allmänt

Mamma och jag drog iväg till Trödje i lördags. Till Björn och Carina, min farbror och hans "tjej" (Finns det ingen bättre titel än flickvän? Carina är ju faktiskt en familjemedlem som varit med sedan jag inte ens kunde prata. Känns så "mesigt" att skriva flickvän haha). I vilket fall så hade vi jättetrevligt. Älskar att komma dit och bara vara. Miljön är så underbar! 

Jag fick i mig tre kräftor faktiskt. Sen fick jag smaka världens godaste köttfärspaj! Jag dog och vaknade upp i köttfärspajshimlen. Mot kvällen gick vi ner till bryggan eller udden. Där var en brasa och massa marschaller tända. Där satt vi i ca två timmar, för att sedan gå in och kolla klart på Taken. 

Fotade lite grann. Här har ni en del bilder:

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: